[smartslider2 slider=”61″]
Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς γεμίζουν τους περισσότερους από εμάς με άγχος για τα κιλά και την εμφάνισή μας στις συνεστιάσεις. Σημασία έχει όμως να θυμάστε ότι το βάρος σας δεν είναι αυτό που μετράει στην πραγματικότητα, αλλά ο τρόπος της διατροφής σας και οι επιλογές που κάνετε καθημερινά. Άλλωστε, όλοι δικαιούνται λίγες ημέρες χαλάρωσης και ξεκούρασης. Φροντίστε τον εαυτό σας και κάνετε μία νέα αρχή στη χρονιά που έρχεται.
Ένας έξυπνος τρόπος για να απολαύσετε τα γλυκά των Χριστουγέννων είναι να επιλέξετε αυτά που περιέχουν στέβια για γλυκαντική ουσία. Η αντικατάσταση της κοινής ζάχαρης με στέβια, όχι μόνο θα μειώσει σχεδόν στο μισό τις προσλαμβανόμενες θερμίδες, αλλά θα σας επιτρέψει να γευτείτε περισσότερα και διαφορετικά γλυκίσματα.
Ας δούμε μαζί με ποιο τρόπο μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις γιορτινές γευστικές σας δοκιμές:
• Φάτε μαζί με το πρωινό σας ένα κομμάτι ζεστό κέικ με στέβια ή ένα κομμάτι τσουρέκι. Με τον τρόπο αυτό ο οργανισμό σας θα αξιοποιήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας τις θερμίδες αυτών των γλυκών και θα τις μετατρέψει σε ενέργεια που θα καταναλωθεί – αξιοποιηθεί και δεν θα αποθηκευτεί.
• Καταναλώστε το γλυκό σας στην θέση του δεκατιανού σνακ. Συνδυάστε στα ενδιάμεσα γεύματα ένα φρούτο και δύο μελομακάρονα με στέβια ή δύο κουραμπιεδάκια με αμυγδαλόψιχα.
• Καθιερώστε δύο απογεύματα την εβδομάδα που θα απολαμβάνετε μια μερίδα από το λαμπερό κόκκινο καπέλο του Αη Βασίλη ή ένα χριστουγεννιάτικο κορμό.
Την Παραμονή και ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μην απορρίψετε την πρόσκληση να πάτε σε κάποιο γεύμα. Η απομόνωση οδηγεί σε δυσάρεστα συναισθήματα και σκέψεις και έτσι μπορεί να μειωθεί η αντίσταση σας στην υπερκατανάλωση φαγητού. Φροντίστε να μην φτάσετε πεινασμένοι στο εορταστικό τραπέζι, καθώς η πείνα είναι πάντα κακός σύμβουλος και υπονομεύει την αντίστασή σας στους πειρασμούς. Ξεκινήστε το γεύμα σας με λαχανικά, συνεχίστε με το κυρίως πιάτο και αποφύγετε την υπερκατανάλωση αλκοόλ. Τελειώστε το γεύμα σας με ένα γλυκό ή δύο μισά για περισσότερη ποικιλία. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κανένας δεν πάχυνε τρώγοντας λίγο παραπάνω σε ένα γεύμα. Τα παραπανίσια κιλά των εορτών μαζεύονται κυρίως από τα συνεχή τσιμπολογήματα των προηγούμενων και επόμενων ημερών!
Καλές και δημιουργικές γιορτές!